Hot in Cleveland The Emmy Show
S2, A17: Victoria's dochter Emmy (Jennifer Love Hewitt) bezoekt en onthult dat ze een tell-all boek schrijft over hoe Victoria een slechte moeder voor haar is geweest. Ondertussen concurreren Melanie en Joy met een andere vrouw om de vader van een jongen te daten, à la de vrijgezel.