The End in the End
S12, A12: Kovac is nog steeds voortvluchtig en het team zoekt aanwijzingen om hem te kunnen opsporen. Na een tegenslag voor Brennan moet de rest van het team Kovac zonder haar zien te vinden en alles wat ze van haar hebben geleerd inzetten. Als alles erop wijst dat iemand Kovac helpt en hij een schuilplaats heeft, gaan Booth en Brennan hem zoeken.