Dr. Pimple Popper: Before The Pop The Enormous Nose Nodules
S1, A6: Rogers rhinophyma is zo extreem dat hij moeite heeft met ademhalen, en Natalie worstelt met kleine knobbeltjes over haar hele lichaam.