The Exorcism
S1, A1: Begin van de serie. Renaldo, Andres, Ursula en Tati zijn met elkaar bevriend en delen hun liefde voor horror. Ze besluiten er hun werk van te maken en schakelen Renaldo's oom Tico in om het bedrijf te helpen promoten.