S4, A17: Wanneer Lois Peter naar de dokter sleept voor een medische keuring, is zijn diagnose duidelijk: hij is te dik. Door dit nieuws richt Peter de NAAFP op, een werkgroep voor de bevordering van dikke mensen. Ondertussen vindt Lois haar verloren broer Patrick en vecht ze om hem uit een krankzinnigengesticht te krijgen. Snel daarna worden dikke mensen vermist, en Peter en de NAAFP werken samen om dit tot op de bodem uit te zoeken.