The Feast of Seven Trash Fishes
S14, A4: The chefs tackle a challenge based on the Feast of the Seven Fishes, a traditional seafood-filled dinner, using "trash fish;" the chefs serve special guests Gail Simmons, Richard Blais, Hugh Acheson, and Graham Elliot.