S1, A4: Susanne denkt dat Angelina zich vreemd gedraagt en haar dochter doorheeft. Wanneer Fanny's leven plotseling in gevaar is, leidt dit tot een krachtmeting tussen Angelina en een schimmige figuur waarbij slechts één van hen kan overleven.