The Secret Lives of Mormon Wives The First Book of Taylor
S1, A1: Nadat het #MomTok-seksschandaal wereldwijd viraal gaat, zorgen een aantal schokkende gebeurtenissen ervoor dat het leven van Taylor Frankie Paul voorgoed verandert. Whitney komt terug uit ballingschap en er worden nog meer geheimen onthuld die #MomTok op zijn grondvesten doen schudden.