Random Acts of Flyness The First Dimension: The Meaning of Your Name
S2, A1: Terwijl ze aan haar nieuwste spel werkt, ontdekt Najja een unieke en moordzuchtige benadering van rituelen. Nadat zijn wonden zijn geëvalueerd, heeft Terence alle begeleiding die hij nodig heeft voor de zesdimensionale reis die hem wacht.