S1, A1: Colton Underwood en Kaitlyn Bristowe verwelkomen de maagden in het paradijs. De eerste challenge zorgt meteen voor verliefdheden en driehoeksverhoudingen. En als er een sexy nieuwkomer opduikt, lopen sommige relaties stuk voordat ze goed en wel begonnen zijn.