The Fourth Dimension: SpaceTime / BodySpirit
S2, A4: Kennelijk moet je tijd gebruiken om je door de ruimte te verplaatsen, dus terwijl ze aan Ajjan werken stuiten Terence en Najja op een barrière die niet met vliegen of teleporteren te omzeilen valt -en zoeken ze hulp in relatietherapie.