Diddy on Trial: As It Happened The Freak-Off
S1, A1: De getuigenverklaringen gaan van start in de strafzaak tegen Sean 'Diddy' Combs in New York. De kroongetuige van de aanklager, Cassandra Ventura, neemt het woord tegen haar ex-vriend en baas.