The friendship mediation
S1, E6: Barbara has a fight with her best friend, Léa, who inadvertently told Gaël Barbara was secretly in love with him! Isabelle is going to use her lawyer skills to patch things up between her daughter and her friend so that their friendship doesn't end like her own friendship with her childhood friend, Valérie. But Isabelle is even more resentful. A magic eraser is important!