S2, A14: Carrie probeert een relatie aan te knopen met haar "neukmaatje". Miranda gaat uit met een grofgebekte, hautaine advocaat. Charlotte datet met twee kerels op dezelfde avond. Samantha geeft de kreunende buren een koekje van eigen deeg.