Marry My Husband: Japan The Future I Want To Live With You
S1, A5: Misa ontdekt dat zij en Wataru een band delen die teruggaat tot hun universiteitsdagen. Met dat besef begint ze zich langzamerhand open te stellen en groeit ze dichter naar hem toe. Ondertussen raakt Reina gefrustreerd en steeds onrustiger omdat Misa niet instort zoals ze gepland heeft, dus besluit ze Tomoya te verleiden.