The Fuzzyboots Corollary
S1, A3: Leonard is teneergeslagen wanneer hij verneemt dat Penny iemand anders ziet. Aangemoedigd door zijn vrienden en collega’s, raapt hij al zijn moed samen om een vrouw uit te vragen.