S5, A1: Terwijl Frank, Mac en Dennis hun brood proberen te verdienen met onroerend goed, wordt Dee draagmoeder voor een rijk stel met een groot huis. Ondertussen gaat Charlie de confrontatie met een advocaat aan over de fijne kneepjes van het rechtssysteem.