It's Always Sunny in Philadelphia The Gang Gets Whacked
S3, A13: Wanneer de bende na een misverstand over een set luidsprekers en een voorraad cocaïne in de schulden raakt bij de maffia, wordt Dennis gedwongen om zich voor te doen als mannelijke escort, om te voorkomen dat de bende wordt vermoord.