The Gangster's Daughter
S1, A3: 2000: Susan Berman, de dochter van een crimineel en Roberts goede vriendin, dacht en gedroeg zich als een crimineel. Ze deed alles voor een vriend. Er wordt gezegd dat als iemand wist wat er met Kathie gebeurd was, dan was het Susan.