Brides, Grooms And Emergency Rooms The Gates Of Hell Had Opened
S1, A2: Het sprookjeshuwelijk van Kit en Jourdan verandert in een gevecht om het leven van de bruidegom. Het huwelijk van Frank en Jen ontspoort als ze worden ontvoerd en voor losgeld worden meegenomen.