The Alaska Triangle The Ghosts of Independence Mine and Alaskan Yeti
S2, A5: Een groep spokenjagers onderzoekt een verlaten goudmijn. En talloze waarnemingen doen vermoeden dat er in de bergen van Alaska een angstaanjagende yeti leeft.