The Gift Certificate
S7, A12: Nadat Jim Andy voor zijn verjaardag een dure cadeaubon voor een chic steakhouse geeft, houdt Jim Andy constant in de gaten om te zien of hij hem al heeft gebruikt. Ruby probeert haar vader en haar oom een lesje in vriendschap en vrijgevigheid te geven.