Fargo The Gift Of The Magi
S2, A5: Floyd onderneemt actie en Charlie probeert zichzelf te bewijzen. Peggy en Ed kunnen het niet eens worden over hun volgende stappen en Lou voelt zich gepasseerd tijdens de verkiezingscampagne van Ronald Reagan.