S1, A2: Ayla's dans op het feest verrast iedereen, maar ze wil alleen maar weg uit het opvangtehuis. Ze moet echter naar school, waar ze David en de Step by Step ontmoet, de grootste rivalen van de Mirrors. Zelfs na een nieuw muzikaal visioen verbetert Ayla's humeur niet. Nieves merkt haar ontevredenheid op en heeft een plan waaraan Yago niet wil meewerken.