How I Met Your Father The Good Mom
S1, A5: Een onverwacht bezoek van Sophies moeder zorgt ervoor dat Val zich nog meer zorgen maakt om haar vriendin. Charlie helpt Jesse en Sid bij het verwerken van trauma's uit het verleden. Ellen leert iemand kennen tijdens een culinaire zoektocht.