The Big Bang Theory The Gothowitz Deviation
S3, A3: Howard en Raj bezoeken een gothic nachtclub om vrouwen te versieren, terwijl Sheldon tracht Penny beter te maken door gebruik te maken van een gewijzigd chocolade-gebaseerd gedrag.