S7, A18: Weaver ontdekt dat de Dark One Dagger is gestolen en gaat deze terug halen. Ondertussen neemt Margot Tilly uit, maar hun tijd samen neemt een onverwachte wending. Tijdens een flashback gaat Rumple, wanhopig om weer samen te komen met Belle, op bezoek bij Alice.