S4, A7: Wanneer er skeletresten worden gevonden in de Chesapeake Bay gaan Brennan en Booth de zaak onderzoeken. Met alleen het bovenlichaam van het slachtoffer intact, heeft het team weinig om mee te werken, behalve de resten van borstimplantaten.