The Heart Of The Matter
S4, A4: De vrouw van de chef brengt hun nichtje naar Seattle Grace. Izzie onthult haar gevoelens voor George aan een wederzijdse vriend. Derek laat Cristina zien hoe ze een betere docent kan zijn. Norman stelt een verkeerde diagnose bij Merediths patiënt.