The Helmet of Will
S1, A5: Op de rand van de dood, legde Will een eed af aan Gracefeel. Hij is wederom herrezen om Stagnate uit te dagen. ‘De God van de Ondoden’ misleidde Will om te vechten met zijn schaduw en richtte zijn pijlen rechtstreeks op Blood en Mary. Nadat hij zijn fout inziet, haast Will zich terug naar de tempel en hij arriveert op het moment dat Stagnate de afstand tot hen overbrugd heeft.