The Big Bang Theory The Hesitation Ramification
S7, A12: Wanneer Penny’s grote doorbraak als actrice bij NCIS nep blijkt te zijn, worstelt Leonard om haar te steunen waardoor Penny hem een gedurfde vraag stelt over hun relatie.