The Big Bang Theory The Hofstadter Insufficiency
S7, A1: In de première van het zevende seizoen vormen Sheldon en Penny een band in Leonards afwezigheid, maar Sheldon wordt teleurgesteld als Leonard terugkeert van de Noordzee.