The Big Bang Theory The Holiday Summation
S10, A12: Sheldon en Amy bezoeken voor de eerste keer sinds de feestdagen Leonard en Penny, en delen details over hun vreselijke reis naar Texas. Laurie Metcalf keert terug als Sheldons moeder.