True Detective The Hour and the Day
S3, A4: Hays en West zien een mogelijk verband tussen de kerk en de Purcell-misdaden. Als de rechercheurs op zoek gaan naar een verdachte, en een andere oppakken voor verhoor, wordt Woodard het doelwit van een groep die voor eigen rechter speelt.