S1, A2: Danny begint onderzoek te doen naar de procedure van orgaandonatie. Na potentiële donors te hebben opgespoord, richt Danny zich op zijn eerste doelwit, Verma, en bedenkt hij een onconventioneel plan om Josh een stap dichter bij zijn overleving te brengen. Kabir weigert zijn moeilijke herinneringen los te laten, terwijl Ria en hij met hun scheiding bezig zijn.