S1, A3: Na een lange speurtocht vinden Kabir en Vikram eindelijk de schuilplaats van de terroristen. Na een ijzingwekkende bestorming confronteert de politie van Delhi de terroristen een hevig vuurgevechten, waarbij aan beide kanten slachtoffers vallen.