S6, A14: Carrie vindt Aleksandrs aanpak te overweldigend. Miranda bereidt zich voor op haar niet-traditionele huwelijk. Het romantische dineetje van Charlotte en Harry eindigt op het toilet. Toiletten. Samantha overweegt een borstvergroting.