Who Killed Jane Doe? The Lady in the Woods
S1, A3: Een familie is ongerust als een peettante niet komt opdagen voor de doop van haar petekind. Elders vindt een hardloper op een stille weg in Pennsylvania het lichaam van een vrouw.