S1, A1: Vrachtwagenchauffeur Bob Nelson is slechts een week verwijderd van zijn pensioen wanneer zijn verlaten voertuig in Georgië wordt gevonden. Een lichaam dat langs de snelweg wordt gevonden, leidt tot een 15-jarige zoektocht.