The Legacy Menudo: Forever Young
S1, A4: De nalatenschap van Menudo is verankerd in de internationale boybandgekte van eind jaren 90 en begin jaren 00. Maar een paar van de voormalige leden vertellen over nooit rechtgezet onrecht, schandalen en trauma’s van hun ervaring.