The Legend of Jesse James
S1, A4: Josh Gates reist door het Amerikaanse Midwest op zoek naar de legendarische gouden buit van Jesse James. Onderweg ontkracht Josh de mythes van Jesse James, gaat abseilen van een klif bij Wichita Mountains en schatzoeken in Buzzards Roost.