The London Season, Part 1
S4, A9: Het is zomer en voor de 'coming out' van Rose moet deze verschijnen op Buckingham Palace. De familie is in Londen en maakt Grantham House klaar voor het drukke sociale programma. Martha Levinson wil zo'n groots evenement niet missen en komt aan uit New York met Cora's onlangs uit de gratie gevallen broer Harold. Ze zijn beiden niet bepaald op hun mondje gevallen, waardoor ze nogal wat teweegbre...