The Lost Son
S1, A1: Na de moord wordt Otto's jongste zoon Oliver, die ooit een getalenteerd musicus was, binnengebracht voor verhoor. Hij vertelt een opmerkelijk verhaal, waarin onverwachte bezoekers een dramatische rol spelen.