S1, A5: Armond probeert de schade te beperken en Belinda tracht Tanya's aandacht weer te richten op haar zakelijke voorstel. Paula raakt steeds gedesillusioneerder met de Mossbachers. Rachel is in de war en begint te twijfelen over haar toekomst.