S8, A21: Het Jeffersonian-team onderzoekt de moord op een tv-producent. In de tussentijd worstelt Brennan ermee dat ze moet accepteren dat Christine misschien een “middelmatig” kind is, als haar dochter beschuldigd wordt van het bijten van een klasgenootje. En Hodgins gebruikt alle middelen bij het Jeffersonian om Finns (een gastrol van Luke Kleintank) speciale pittige saus chemisch na te maken.