Supernatural The Man Who Would Be King
S6, A20: Castiel vertelt aan Sam, Dean en Bobby over de oorlog in de hemel en hoe hij en Raphael vijanden werden. Bobby denkt dat Castiel iets verbergt, maar Dean weigert dit te geloven.