The Melancholy of Haruhi Suzumiya The Melancholy of Haruhi Suzumiya II
S1, A2: The SOS Brigade is now open! First, they need a computer for their club, and Haruhi is determined to get one. But is extortion the answer? Next, they need more members. And that requires…bunny outfits?! Finally, Yuki opens up to Kyon with a bizarre reveal!