The Melancholy of Haruhi Suzumiya The Melancholy of Haruhi Suzumiya III
S1, A3: Kyon is still processing what Yuki told him. Meanwhile, Haruhi’s wish comes true! A mysterious transfer student appears and joins the club. With five members, they can finally start on…whatever they do! But what’s up with the crazy reveals from everyone?