S1, A5: J. Jonah Jameson laat velen geloven dat de muurkruiper een crimineel is als Spider-Man blijkbaar een museum overvalt. Daarom besluit Peter om aanwijzingen te zoeken die bewijzen dat deze overvallen door een na-aper zijn gepleegd. Het web van ‘Spider-Man’ is bijvoorbeeld niet na een uur opgelost, zoals gebruikelijk. Hij werkt samen met rechercheur-inspecteur Terry Lee op zoek naar aanwijzingen. Peter vindt een web dat overgebleven is van de misdaad en vertelt Terry dat het een vervalsing is, omdat Spider-Mans web al opgelost zou zijn.