The Fatal Attraction Murder The Mistress and the Murder
S1, A1: After 27 years in prison, Carolyn Warmus speaks for the first time since her release, detailing her affair with a co-worker whose wife was murdered; Warmus has been granted permission to conduct new DNA tests she believes will prove her innocence.